2 Ekim 2011 Pazar

Can Bonomo Meczup Klip Çekimi'ndeydim...

  
Can Bonomo, Ocak 2011'de çıkan ilk albümünün 3. klibini albümle aynı adı taşıyan "Meczup" parçasına çekti. 1 Ekim Cumartesi akşamından sabaha günün ilk ışıklarına kadar setteydim.  Klipte 3 ayrı plan var. Çekimler sabahın  erken saatlerinde  başlamıştı ama  içinde benim de olduğum kalabalık sahneler  akşam çekildi. Keyifli bir çekim oldu. Acayip eğlenceli, çok farklı bir klip geliyor benden söylemesi. Can Saban yönetmenliğinde çekilen klipte styling Umut Eker tarafından yapıldı. Birkaç hafta içinde yayına gireceği söylenen klibi sabırsızlıkla bekliyorum! Sürprizi bozmamak adına ayrıntılara inmiyor ve sette hazırlanırken çekildiğimiz bir fotoğrafı paylaşıyorum. Bonomo kliple ilgili ayrıntıları blogunda paylaşmış. 
Adres: http://canbonomo.com/teambonomo/?p=160



0 Yorum

Bu yazım hakkında sen de bir yorum yaz, rahatla!

 

FACEBOOK

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
Bumerang - Yazarkafe
Follow Rahat Yazar

MESAJIN VAR MI?

Ad

E-posta *

Mesaj *

Translate

Instagram

ÜYE OL

Mail adresini yaz, en güncel haberler, yeni yazılar anında e-postana gelsin!:

© Rahat Yazar
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0