11 Kasım 2008 Salı

ilk hırsız olayı..


Dün akşam odamdayken haberler açıktı TV'de salonda.."Suç oranı 2008 yılında düştü,gasp,hırsızlık olaylarında %.. azalma var" diye bir haber duydum..Yalan! Hayatımızda ilk defa bu sene soyulduk..Geçtiğimiz 23 haziranda staja başlamıştım (atelye stajı)..Eve döndüm öğlen..Anahtar girmiyor kapıya..Annemi aradım,"kilidi bozup mu çıktın evden açılmıyor"dedim..O da iyice sok anahtarı dedi..Olmuyor dedim..Sonra aşağı indim apartman görevlisine denettim açtı...Baktım antirede herşey dökülmüş yere(boncuklar,kutular),çekmeceler açık..Hırsız!Acaba içerdemi diye korkarak girdim içeri..Odama girdim masadaki laptop ve çantası da alınıp götürülmüş..Geride mouse,kulaklık,silme bezleri gibi değersiz kısımlar kalmış..Olan bana oldu,yepyeni laptop gitti başka şey bulamamış alacak..Sonra parmak izleri falan alındı ifade verdik..Savcılığa da faturayı verdim bilgisayarın..Servise yolladığım mail aşağıdadır:

Benim gri asus f3sv model laptop 23 Haziran 2008 pazartesi çalındı..Evimde yapılan soygun sonucu çalınan laptop için polis merkezine aldığıma dair-teknosa faturamı da verdim..(seri nosundan bulunabilir dediler,polisten savcılığa gidecek) Bilgisayarımı şubatta almıştık..Çok yeniydi..Seri nosunu size de gönderiyorum..Eğer tamir için falan getirilirse lütfen polise haber veriniz..polis tutanağım mevcuttur..scanner olmadığından atamıyorum.. 0535 ...........nolu cep numaramı arayın.. LAPTOP SN:81N0AS194752039

Neyse ki yeni olmasına rağmen taksitleri bitmişti..Aynı markadan gene aldı annem sinirlenip..Boşluğa düşmüştüm bilgisayarsızlık kötü:) Sizde rastlarsanız hemen polise verin bu seri noya sahip laptopu..Eğer satılmışsa ve asus servisine tamire götürülürse bir gün bana döner belki..İyiki karşılaşmadım hırsızla..Belkide ben kapıyı açmaya çalışırken o içerdeydi ve ben aşağı inince apartman görevlisine bakmaya,o ara kaçmış da olabilir..Ben anahtarı sokamıyordum başlangıçta,kesin o içerdeydi deliği kapıyodu içerden..Kapıda çelikti..Ek kilitler taktırıp anahtarları da değiştirdiysek de artık kapıyı sürgüleyip oturuyor,evden çıkarken de bilgisayarı gizli bir bölmeye saklıyorum..Ortada bırakmayın sizde..

1 Yorum

  1. YA O HIRSIZ KESİN İÇERDEYDİ BAK YA DELİRDİ BUNLAR YA GEÇENDE BNM KUZENİN LAPTOPUNU MASANIN ÜSTÜNE KOYMUŞ CAFE'DE BAKMIŞ BİRİ TOPARLIO FALAN BÖLE ACELE ACELE DEMİŞ NE OLUYO, AA YANLIŞLIK OLMUŞ BİRADER DİYİP SIYRILMIŞŞ İŞİN İÇİNDEN

    YanıtlaSil

Bu yazım hakkında sen de bir yorum yaz, rahatla!

 

FACEBOOK

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
Bumerang - Yazarkafe
Follow Rahat Yazar

MESAJIN VAR MI?

Ad

E-posta *

Mesaj *

Translate

Instagram

ÜYE OL

Mail adresini yaz, en güncel haberler, yeni yazılar anında e-postana gelsin!:

© Rahat Yazar
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0